קורס ניפוח זכוכית למתחילים

עולם ניפוח זכוכית הינו עולם יצירתי מורכב ומיוחד, במסגרתו ניתן ליצור אלמנטים שונים, גדולים וקטנים אשר עשויים כולם מזכוכית מנופחת אשר חוממה לטמפרטורה גבוה על ידי שימוש במבערים או בתנורים ייעודיים. כאשר הזכוכית מגיעה לטמפרטורה הגבוה הנדרשת, בה היא כמעט ומשנה את מצב הצבירה שלה ממוצק לנוזל, היא מאפשרת לבצע שילובים של צבעי זכוכית מרהיבים וכן מתאפשרת החדרה של אויר על ידי ניפוח בעזרת כלי נשיפה מיוחדים.

בעת הניפוח משנה הזכוכית לחלוטין את תצורתה, הטמפרטורה הגובה מאפשרת לשנות את ולעצב את הצורה וכך ניתן ליצור כלי זכוכית מיוחד ומרשים למראה. הסטודיו לעיצוב בזכוכית של אמנית עיצוב הזכוכית יעל ולך מציע קורס מיוחד לניפוח ועיצוב בזכוכית המיועד לכל אחד ואחת אשר מתעניינים בתחום האומנות, העיצוב והיצירה. הקורס לניפוח זכוכית בסטודיו של יעל ולך אינו דורש כל ניסיון או ידע מקדים, במסגרת הקורס תקבלו מהשלב הבסיסי והראשוני את כל הידע וההסברים הנדרשים, אודות המכשור הנדרש למלאכה, אופן תפעולו, הוראות הבטיחות המחמירות עליהן חובה להקפיד, סוגי הזכוכית המתאימים לעיצוב, שיטות החדרת האויר לזכוכית, האפשרויות השונות לשילובי צבעי זכוכית, שילוב והדבקת אלמנטים ליצירת מראה מושלם ועוד.

למי מתאים קורס ניפוח הזכוכית?

האם נדרש ממני לדעת לעבוד עם מבערים? האם עליי להיות בעל רקע בתחום ניפוח הזכוכית? האם הקורס מתאים רק לאמנים מנוסים ? ובכן התשובות לכלל השאלות הללו היא לא! הקורס לניפוח זכוכית בסטודיו של יעל ולך אינו דורש ניסיון, ידע מקדים או הכרות עם התחום, הוא מתאים לכל אחד ואחת אשר יצירה, ביטוי עצמי ואומנות הינו מנת חלקם. הקורס מתאים לכל קשת הגילאים (מגיל 8 והילך) כך שאם את אמא בחופשת לידה שמעוניינת לצאת מהבית ולהתאוורר, אתם זוג פנסיונרים שמחפשים אחר ריגוש ועניין אומנותי, אתה חייל משוחרר אשר מעוניין להתחבר לצד היצירתי שבך או כל אחד אחר אשר התחום קורץ ומעניין אותו- כולם יכולים וכולם מוזמנים לעשות מעשה למען עצמם, למען הרגש היצירתי שלהם ולמען עולם התוכן המיוחד שלהם.

מה נלמד במסגרת הקורס לניפוח זכוכית?

כאמור, הקורס באמת מתאים לכל אחד ואחת, עם או בלי ניסיון או הכרות עם התחום, ומשכך, הקורס יתחיל עם היסודות הבסיסיים והאלמנטרים של התחום, תקבלו את כל ההסברים והליווי הנדרשים על מנת להגיע לרמת ידע מספקת שתאפשר לכם לקפוץ למים ולהתחיל להתנסות. בשלב השני לאחר קבלת ההסברים, יעבור על משתתף בקורס אל עמדת העבודה העצמית, יבחר אלמנט ויתחיל בתהליך היצירה, יפעיל בעצמו את המכשירים, יעטה על עצמו את ציוד ההגנה, יחמם בעצמו את הזכוכית, יחדיר אויר ויתחיל במלאכת העיצוב כאשר הכל ילווה על ידי צוות המדריכים והמנחים המיומן אשר ידאג להכווין ולתת את מלוא הדגשים הנדרשים.

אולי יעניין אותך