סדנת חוויה בזכוכית חמה

הסטודיו לניפוח זכוכית של האמנית יעל ולך מזמין אתכם לחוויה אחרת, שונה מכל מה שהכרתם, המשלבת יצירה, דימיון וביטוי עצמי, בסדנא מעניינת בת 2-3 שעות בה תלמדו לעומק על עולם ניפוח הזכוכית על כלל הציוד והמכשור הנדרש לרבות מבערים, סוגי זכוכיות, אופן החימום, הטמפרטורה הנדרשת לניפוח, שיטות הניפוח השונות, הדרכים להחדרת אויר ועיצוב זכוכית, האופן בו ניתן לשלב צבעים ועוד. הסדנה לניפוח זכוכית היא הזדמנות מדהימה ומיוחדת לחלוק חוויה מוחשית וויזואלית עם חבר קרוב, בני משפחה ו/או קולגות בימי גיבוש לחברות וימי כייף. בתחילת הסדנה יינתן הסבר קצר על תהליכי עבודה עם זכוכית חמה, יינתנו דגשים חשובים על הבטיחות בעבודה, תעשה הדגמה קצרה על חימום של זכוכית וניפוח ולאחר מכן יפנה כל אחד מהמשתתפים להתחיל במלאכת היצירה האישית שלו פרי דימיונו. במסגרת הסדנה יוכל כל משתתף לבחור את היצירה אותה ירצה להכין כמו כוס זכוכית מעוצבת, קערה צבעונית, כדור זכוכית צבעוני, חיה מיניאטורית מזכוכית או כל יצירה אחרת שיבחר המשתתף. הסדנא כוללת עד 20 משתתפים מקסימום כך שכל אחד מהמשתתפים יזכה לליווי ויחס אישי לכל אורך הסדנא כך שתרגישו בטוחים ורגועים לעבוד עם המבערים והזכוכית החמה ללא חשש כלל. בסופה שלה הסדנא יצא כל אחד מהמשתתפים עם היצירה שהוא עצמו הכין כך שתישאר לו מזכרת נהדרת מהיום החוויתי.

הכרת תחום הזכוכית החמה

אמנית הזכוכית יעל ולך עוסקת בתחום ניפוח הזכוכית מזה שנים רבות, החלה את לימודיה בבצלאל ובמרוצת השנים למדה ממעצבי הזכוכית המובילים בעולם לרבות בבית הספר של דייל צ’יהולי, אמן הזכוכית המוביל בעולם. יעל מאמינה ואוהבת לאפשר לכל אדם, ללא תלות בגילו או במידת ניסיונו, ללמוד על עולם ניפוח הזכוכית ואף להתנסות ביצירה עצמית על כל שלבי העבודה החל משלב בחירת החומרים ותפעול המבערים, דרך הטכניקות השונות לניפוח והחדרת אויר אל תוך הזכוכית החמה ועד לתהליך העיצוב ושילוב הצבעים. הסדנה לניפוח זכוכית היא טעימה קטנה מעולם שלם של יצירה אשר תאפשר לכל אחד ואחת לקבל את ההזדמנות לנגיעה הראשונית עם תחום שאינו נחשב לנגיש ויומיומי, בעיקר בגלל מורכבות הציוד הנדרש אשר אינו נחשב לזמין בכל בית.

יום של כיף עם אדם קרוב ואהוב הסדנא לניפוח זכוכית היא דרך אחרת, מקורית ובלתי שגרתית וליום של כיף בסדנא לניפוח זכוכית בחברת אדם קרוב עימו תרצו לחלוק חוויה מסוג זה, היא משלבת למידה של עולם חדש ומרגש עם יצירה של מוצר יש מאין וכשזה נעשה בחברת אדם קרוב ויקר לליבינו, החוויה הולכת ומתעצמת. הסטודיו של יעל ולך ממוקדם בבית אות המוצר אשר במתחם התחנה הירושלמי, בקרבת שלל גלריות אמנים מיוחדות ומסעדות מעולות להשלמת החוויה וליצירת יום שלם של כיף, יצירה ופינוק אמיתי.

אולי יעניין אותך