סדנת יצירה זוגית בירושלים

סדנת יצירה זוגית בירושלים במלאכת ניפוח ועיצוב הזכוכית, יכולה להתאים לאנשים שרוצים להתנסות קצת ביצירה, ביטוי ומגע בזכוכית שמשנה את צורתה ואף את צבעה עם הליכי יצירה. יש שיגידו, כי מדובר באירוע של שבירת שגרה וחיבור לצדדים יצירתיים. יש שיגידו כי מדובר ביום כיף המערב למידה נעימה וחווית היכרות לתחום חדש ומקסים. ויש שיגידו דברים אחרים לגמרי.

סדנת יצירה זוגית למלאכת עיצוב וניפוח זכוכית בירושלים?

כשבני זוג רוצים לחוות את העולם ביחד, יש כל מיני דברים שהם יכולים לעשות. בין אם זה לצאת לטיול, להזמין חופשה, לברר על סדנת יצירה זוגית בירושלים, וכן הלאה אפשרויות. הרעיון מאחורי סדנה שכזאת, הוא לא רק לחקור את העולם מבחינה גאוגרפית, אלא מבחינה פנימית ומבחינת מלאכה. שכן, מלאכת ניפוח ועיצוב הזכוכית יכולה להיות מלאכה שניתן להעמיק בה, ולגלות בה עוד ועוד רבדים. כך שעצם הבחירה לבדוק מה היא יכולה להציע, יכולה לסייע לבני הזוג להעמיק ולחקור את עולם אף יותר, יחדיו.

ובכן, סדנת יצירה זוגית בירושלים אשר מערבות את מלאכת ניפוח ועיצוב הזכוכית, יכולות להוות פתח לעולמות אומנות זכוכיתיים, לעבודה עם הידיים, ולגילוי עולמות תוכן חדשים, למי שטרם הכיר אותם מזוויות מסוימות. ואכן, אף על שיש אפשרות להגיע לקורס בעל 10 מפגשים אצל האמנית יעל ולך, ניתן בהחלט פשוט להגיע לסדנה, מפגש חד פעמי של 2-3 שעות, ובמסגרתו ניתן יהיה להכיר את עולם עיצוב הזכוכית, להבין טכניקות שונות ודרכים ליצור, ולעשות שימוש במכשור ולבסוף אף לצאת עם פרי היצירה אשר נולד במלאכה.

ליצור משהו חדש במסגרת סדנת יצירה זוגית בירושלים?

בני הזוג יכולים ליצור משהו – ייחודי להם. משהו, שהם יצרו במו ידיהם. משהו, שאולי הם לא ידעו שהיה בתוכם – אך הנה, הוא נוצר ועומד לפניהם. לא רק שמדובר ביום שיכול להיות כיפי, מגבש, מהנה ומלמד – מדובר ביום, שיכול להיות מלא גילויים והרפתקאות, שניתן להעביר לצד אנשים שאוהבים. למעשה, ניתן לתכנן סדנת יצירה זוגית בירושלים כהפתעה זוגית, עבור הצד שלא יודע שהולכים להפתיע אותו ואז להכיר אותו לעולם חדש (במידה כזו או אחרת) של יצירה. עולם שניתן להכיר ביחד.

המשך לסדנה וליום הכיף הזוגי

סדנת יצירה זוגית בירושלים שכזאת, ניתן לפגוש בסטודיו של האמנית יעל ולך, שבבית אות המוצר. הסטודיו ממוקם בסמיכות למתחם התחנה בירושלים. כאשר, האזור כולו יכול להכיל בתי יצירה של אומנים נוספים, חנויות אומנותיות, מסעדות שף וכד’ – כך שניתן להמשיך את הטיול הזוגי לשלל אטרקציות נוספות. סדנה שכזאת יכולה להתאים לכל אחד שרוצה להכיר, ו/או לחוות את התחום, גם אם אין לו ידע מקצועי קודם, ובלבד שגילו יהיה למעלה מ-8 (כי זה אחד מתנאי הכניסה לסדנה). כאשר, מי שאהב את המפגש, יכול לשקול להצטרף לקורס מלא המונה 10 מפגשים ולהעמיק במלאכת עיצוב וניפוח הזכוכית, כרצונו.

אולי יעניין אותך