סדנת יצירה בירושלים

מתי בפעם האחרונה יצא לכם לחוות עשיית דבר בפעם הראשונה? האם הייתם רוצים להתנסות אי פעם בחוויה ייחודית שאין כמותה בכל מקום? הייתם רוצים להעניק נפח והעשרה לחופשה שלכם בעיר הבירה, ירושלים? ובכן, ישנה סדנת יצירה בירושלים שיכולה להתאים לכם מאוד. במיוחד אם אתם אוהבים ליצור במו ידיכם. רוצים לדעת עוד על סדנת יצירה בירושלים? תמשיכו לקרוא.

למה כדאי לעבור סדנת יצירה בירושלים העוסקת בניפוח זכוכית?

סדנת יצירה בירושלים היא ללא ספק חוויה מדהימה, מטריפת חושים ומהנה מאוד. סדנת יצירה בזכוכית אצל האומנית, יעל ולך, היא חוויה המשלבת חוויה מוחשית בידיים וחוויה ויזואלית של היצירה שלכם, כל זה תוך כדי יצירת מוצרים שלכם במו ידיכם. בסדנה אתם תעבדו עם זכוכית חמה, תלמדו טכניקות שונות שניתן לעבוד איתה, שיטות עיצוב וכל זה תוך כדי הסדנה. את הסדנה תעביר האומנית, יעל ולך, והיא תלווה אתכם לאורך כל הדרך. מהם המוצרים אותם תוכלו ליצור בסדנת יצירה בזכוכית?

• כוס.

• צלחת.

• ספל לשתייה חמה.

• כדור זכוכית צבעוני מלא – משקולת נייר.

• פסלונים.

• בית נר.

• משטח דקורטיבי.

• ועוד.

מהי סדנת יצירה בירושלים והאם מתאימה לכל אחד?

ניפוח זכוכית, זוהי טכניקה ייחודית שמשתמשים בה כדי ליצור דברים שונים באמצעות החומר – זכוכית. זו טכניקה בה מנפחים אוויר תוך זכוכית חמה (בטמפרטורה מאוד גבוהה). כשהזכוכית נמצאת בטמפרטורה גבוהה מאוד, היא נמצאת במצב צבירה נוזלי, משמע שניתן לעצב אותה בדיוק בצורה אותה תרצו לקבל בסוף. באמצעות טכניקה זו תוכלו ליצור תכשיטים, חפצי נוי ודקורציה לבית או למשרד, כלים שונים וכדומה. האם הסדנה מתאימה לכולם? התשובה היא חד משמעית כן! סדנת יצירה בירושלים היא מתאימה אפילו לילדים מגיל 8 שנים ומעלה, בליווי מבוגר. הודות לכך, הפעילות מתאימה בתור יום כיף וחווייתי עבור משפחה, יום גיבוש למשרד, יום כיף וגיבוש בין חברים או אפילו דייט מקורי שבו תוכלו להביא את עצמכם לידי ביטוי באמצעות יצירה בזכוכית. יתרה מזאת, תוכלו להתארגן כקבוצה ולהגיע לשיעור שיהיה פרטי רק עבורכם, והוא יהיה מיועד רק לקבוצתכם, זהו זמן חווייתי יחדיו ומגבש מאוד.

האם אחרי סדנת יצירה בירושלים כדאי לעבור קורס בניפוח זכוכית?

סדנת יצירה בירושלים היא ללא כל צל של ספק חוויה מטריפת חושים ושווה את כל המאמצים והמשאבים שתשקיעו בה. במידה ועברתם כבר את הסדנה של יצירה תוכלו ללא ספק לעשות קורס בניפוח זכוכית. נציין שברגע שבו אהבתם את ההתנסות שלכם עם יצירה בזכוכית, רכשתם לעצמכם תחביב חדש ומדהים שאין כמותו בכל הארץ. אם תבחרו לעבור קורס של ניפוח זכוכית, הוא יעבור על ידי האומנית יעל ולך, בסטודיו שלה בליווי צמוד שלה לאורך כל משך הקורס. הקורס לא דורש ידע מסוים לפני הקורס, אלא רק רצון ומוטיבציה.

אולי יעניין אותך