סדנת אומנת בזכוכית

מתי בפעם האחרונה יצא לכם להתנסות במשהו חדש? מתי בפעם האחרונה יצרתם משהו במו ידיכם והרגשתם תחושת גאווה בעצמכם? רוצים לנסות תחביב חדש? אולי רק פעילות נחמדה שתגבש את כל המשפחה, חברים או אפילו קולגות בעבודה? סדנת אומנות בזכוכית מתאימה לכם בול! בואו ללמוד ליצור בזכוכית עם מיטב האומנים המקצועיים שלנו. אילו סוגי סדנאות יש? מה לומדים בסדנה? כל זאת ועוד בהמשך.

מה לומדים בסדנת אומנות בזכוכית?

נמאס לכם מהשגרה היום יומית הלוחצת, עמוסה ומלאת סטרס? מחפשים רעיונות איך לשנות את השגרה המשעממת ולהפיח רוח חדשה? ובכן, סדנת אומנות זכוכית היא בדיוק עבורכם. בסדנה זו תוכלו לתת דרור ליצירתיות שלכם, למחשבה ולרגשות שעולים בכם באותו הרגע. במהלך הסדנה תלמדו כיצד התחילה האנושות לעצב בזכוכית, איך לאורך השנים הטכניקות השתנו ואילו טכניקות שימושיות יש כיום ליצירת זכוכית ועיצובה גם כן. תוכלו ליצור יצירות משלכם במו ידיכם במהלך השיעורים, ולהנות מכל העולמות התחושתיים שעוטפים אתכם בזמן העשייה.

מה הם הסוגים השונים של סדנת אומנות בזכוכית?

סדנת אומנות בזכוכית מונה הרבה תחומים שונים ומגוונים, אשר יוכלו להתאים לכל אחד. כגון: ייצור של כלי זכוכית על ידי שימוש בטכניקת מבער או כבשן, ויטראז’ – יצירת עיטורים לחלונות באמצעות ציור על זכוכית, פיוזינג – הלחם של זכוכיות על ידי חימום בתוך תנור חתיכות זכוכית לשם חיבורן למקשה אחת ויצירה של: תכשיטים, חרוזים, כלים, אגרטלים ופסלונים מזכוכית.

למה כדאי ללכת לסדנת אומנות בזכוכית?

רוצים למצוא עבורכם תחביב חדש? פעילות אשר תגרום לכם להנאה והעצמה אישית? מחפשים פעילות מגבשת לצוות שלכם בעבודה? אולי פעילות מהנה שתתאים לכל הגילאים במשפחה? סדנת אומנות בזכוכית יכולה לענות לכם על כל הצרכים הללו. בזמן שאתם יוצרים אתם חווים חיבור של כלל הרגשות שעולים בכם דרך המגע בידיים. היצירה בסדנה מחזקת את הבטחון העצמי, ההבנה שכל מה שתעשו הוא ניתן לשליטה אך ורק בידיים שלכם. תוכלו לתת חופש וביטוי לכל הרגשות והתחושות שעולים בכם במהלך היצירה, על ידי צבעים, צורות ואף שילוב ביניהם. נוסף על כך, תוכלו לשמור את היצירות שהכנתם ולקחת אותם כמזכרת מהחוויה שהענקתם לעצמכם בסדנה.

אז מהי בעצם סדנת אומנות בזכוכית?

סדנת אומנות בזכוכית זוהי סדנה שבה אתם לומדים כיצד לעבוד וליצור עם החומר הנפלא שנקרא זכוכית. במהלך הסדנה אתם עוברים תדריך בטיחות, כיוון שאתם צפויים לעבוד ולהיחשף לכלים עם טמפרטורה גבוהה, טכניקות שתפגשו לראשונה, לכן יש לנקוט באמצעי זהירות מקדימים. את הסדנה התעברו עם האומן כשהוא מסביר תחילה באופן קולקטיבי את ההיסטוריה של יצירה בזכוכית בקצרה, לאחר מכן בעת תחילת עבודה עצמית הוא יעבור בין כל הלומדים למתן הסברים וטיפים לשיפור של טכניקות באופן פרטני. תוכלו ליצור פריטים במו ידיכם במהלך הסדנה, כמו אגרטלים, כוסות, פסלונים, תכשיטים, לעצב מסגרות לתמונות ועוד.

אולי יעניין אותך