לימודי עיצוב בזכוכית

אומנות העיצוב בזכוכית הינו תחום אומנות מיוחד ומעניין, הוא פחות נגיש לאמן הביתי שכן הוא דורש שימוש במכשור מתקדם וייחודי אשר אינו זמין בכל בית, אך תוצריו מפוארים במיוחד, עושים בהם שימוש ברחבי העולם לקישוט של בניינים מיוחדים, מבני תפילה מפוארים, מבנים ציבוריים בעלי עיצוב מרהיב, ביצירה של כלי בית ונוי המיועדים לשימוש מיוחד ואף תכשיטים בעיצובים אישיים ובלתי שגרתיים. הסטודיו לניפוח זכוכית של אמנית הזכוכית יעל ולך מזמין אתכם ללמוד את התחום, להתנסות בעולם יצירתי מיוחד ושונה מכל מה שהכרתם והכל באוירה יצירתית ומעניינת שתאפשר לכם להרחיב את האופקים, להביא לידי ביטוי מחשבת והגיגים על ידי יצירה יש מאין והכל בצורה נעימה ובחברת אמנים מקצועיים. במסגרת הלימודים בקורס לעיצוב בזכוכית תקבל את כלל הידע הנדרש לעבודה בתחום, תכירו לעומק את שלל הטכניקות השונות המתאימות לעיצוב בזכוכית ותזכו ליצור שלל אלמנטים מיוחדים כבר מהשעור הראשון.

מה לומדים בקורס עיצוב זכוכית?

תחום עיצוב הזכוכית הינו תחום מורכב, הוא מתאפשר לביצוע בגוון גדול של טכניקות חדישות המיועדות לעיצוב בזכוכית, באמצעותן ניתן להכין מגוון גדול של עיצובים, דמויות ואלמנטים, להרכיב שילובי צבעים מיוחדים ולהדביק אלמנטים שונים בזכוכית. במסגרת הקורס נכיר לעומק את שלל המכשירים השונים הנדרשים לעבודה בזכוכית לרבות המבערים, התנורים, כלי הנשיפה ועוד, כמו כן נכיר לעומק את סוגי הזכוכית וטכניקות הניפוח באמצעותן ניתן לעצב את הזכוכית לאחר שחוממה. בשלב הסופי נקבל את כלל ההסברים והידע לגבי אופן הכנת התוצרים הרצויים האפשריים מזכוכית. לאחר קבלת ההסברים הנדרשים יעבור כל אחד ממשתתפי הקורס לעמדות העבודה העצמית ויחל במלאכת החימום, הניפוח והעיצוב.

כיצד מתבצע הקורס לניפוח זכוכית? הקורס לניפוח זכוכית מתבצע בקבוצות קטנות של בין 4-10 משתתפים, ומאפשר לצוות המדריכים המקצועי ללוות באופן צמוד ואישי כל אחד ואחד מהמשתתפים, לתת הערות והארות, לעזור בבחירת אלמנטים ולתת ביטחון בצורה מלאה למשתתפי הקורס. כל אחד מהמשתתפים יוכל ליצור במהלך הקורס מספר אלמנטים מבין האפשרויות האפשרויות לעיצוב בזכוכית לרבות בניית חיות מניאטוריות, בניית כלי זכוכית, יצירת עיטורים מיוחדים, תכשיטים בעיצוב אישי, יצירה של כלים דקורטיבים ועוד. הקורס הינו בן 10 מפגשים ואורכו של כל מפגש הינו 2.5 שעות, במסגרתו תלמדו את כל הדרוש על התחום.

למי מתאים הקורס לניפוח זכוכית? קורס לניפוח ועיצוב בזכוכית מתאים לכל אחד ואחת אשר היצירה והאומנות הם בדמו, לא נדרשת כל הכרות או ידע בתחום ובמסגרת הקורס תקבלו את כל המידע הנדרש. הקורס מתאים לכל גיל (החל מגיל 8) כך שאם הינכם פנסיונרים המחפשים תחום עניין חדש, הינכם צעירים חובבי עיצוב ואומנות, או שהינכם פשוט מעוניינים ללמוד עולם תוכן חדש אשר ירגש ויעניין אתכם ויעניק לכם את האפשרות לביטוי ויצירה.

אולי יעניין אותך