חוג ניפוח זכוכית

עולם האומנות קורץ לכם? אוהבים ליצור יש מאין באמצעות עבודת יד פרי הדמיון? נהנים מהביטוי העצמי ומפרצי יצירתיות אשר קורים אך ורק תוך עבודת יצירה אישית? אתם במקום הנכון ובחברה טובה! בואו להכיר לעומק תחום אומנות ייחודי, אשר בעבור רבים מאיתנו הוא פחות מוכר ונפוץ, פחות נגיש ובייתי, בעיקר בגלל הציוד הייחודי אשר נדרש לו ואינו זמין בכל בית, מדובר על תחום העיצוב בזכוכית אשר תוצריו הם מהמיוחדים והמרהיבים ביותר. באמצעות הזכוכית ניתן ליצור שלל מוצרים לרבות כלים ייחודיים, פמוטים מרשימים, חיות מיניאטוריות, אהילים גדולים ועוד שלל מוצרי נוי מרהיבים. את תחום העיצוב בזכוכית ניתן ללמוד בסטודיו לניפוח זכוכית של האמנית יעל ולך אשר ממוקם בבית אות המוצר בירושלים ומציע קורס מקיף בן 10 מפגשים אשר בו תוכלו ללמוד לעומק על עולם העיצוב בזכוכית, החל משלב בחירת הזכוכית המתאימה ליצירה המבוקשת, השיטות השונות לחימום הזכוכית על ידי מבערים ייעודיים אשר מביאים את הזכוכית עד כדי מצב צבירה נוזלי, אפשרויות ערבוב הצבעים ושילוב האלמנטים ועד לניפוח עצמו והכנת האלמנטים הססגוניים. במסגרת הקורס יזכו התלמידים להתנסות מעשית בכלים ובחומרים הנדרשים למלאכת ניפוח הזכוכית, יצרו שלל תוצרי זכוכית בעצמם והכל בלווי קרוב של המדריכים אשר ידריכו, יסבירו, יכווינו וישרו ביטחון בקרב היוצרים.

בואו לחוות, ללמוד ולהתנסות בניפוח זכוכית

קורס הניפוח והעיצוב בזכוכית מתאים לכולם (מגיל 8 והילך) אין כל תלות בידע מקדים או רקע אומנותי, לא משנה אם אתם ציירים מדופלמים, פסלים עם ניסיון של שנים או שסתם בא לכם לגוון את שגרת היומ-יום וללמוד תחום יצירתי חדש שימלא את חייכם בעולם תוכן אחר ושונה מכל מה שכרתם- הקורס מתאים לכל אחד ואחד אשר מחפשים אחר תחום יצירתי ומעניין במיוחד. במסגרת הקורס ניפוח זכוכית תקבלו את כל הידע וההסברים הנדרשים ליצירה בזכוכית, יתבצעו הדגמות והתנסויות מעניינות בשלל סוגי אלמנטים ליצירה בזכוכית, תלמדו כיצד לשלב את צבעי הזכוכית ולהדביק אלמנטים האחד על גבי השני ועוד שלל קישוטים וסגנונות עיצוב מיוחדים שיהפכו את היצירות שלכם לאישיות עם חותם אישי שלכם.

חוויה יצירתית ויצרית שלא תשכחו

הקורס לניפוח זכוכית בסטודיו של האמנית יעל ולך הינו בן 10 מפגשים של 2.5 שעות כל אחד מהם, והוא שער והצצה לעולם יצירתי מיוחד ואחר, הקורס מתבצע בקבוצה קטנה של עד 10 משתתפים כך שכל אחד יקבל את מלוא תשומת הלב והיחס האישי להסבר נוסף, ליווי והכוונה, לעבודה נכונה ובטוחה עם הכלים השונים והחומרים הנדרשים. אם בחרתם להגיע לקורס בחברת אדם יקר וקרוב אליכם תהנו מחוויה כפולה של זמן איכות יצירתי ונעים אותו לא תשכחו לעולם וממנו תפתחו לעולם תוכן חדש וייחודי שירגש אתכם ויעצים אתכם עד מאוד.

אולי יעניין אותך